Friday, July 15, 2011

Post di hari Jumaat ~ Jom Merepek!!

Pejam celik, pejam celik, tup tup hari jumaat dah...yeay!! esok boleh la lupakan keje-keje di HRSC sementara...free at last...!!

Sekadar hiasan....abaikan =P


Pagi-pagi excited dah packing barang craft yg di order oleh rakan opis, masih awal tapi ala siap je la...pe salahnya g opis awl...boleh update blog...hehe

Sampai parking opis je...de 3 buah kete je baru sampai...termasuk kete aku tau...huhu slalu nak cari parking punya la payah...hari ni...macam bazar parking kete...pilih je...hehehe...

Kuar je dari lif pulak, gelap...ahh sudah!! teringat pulak cerita rakan-rakan opis pasal, Gangguan di opis...jeng jeng jengggg....de beberapa staf kene ganggu dengan bunyi-bunyian...hehe depa habaq de Hannnnntuuuu!!! Seyes ke?? Aisehhh...dah la aku sowang nih...Gane niih....Hantam sajalah...kalo dok luar opis lagi bahaya...gOlap tuh!!!

Lantak la aku dah selamat masuk opis dah...pe lagi...on pc buka la blog craft...wahhh ramai dah join...my 1st GA...tenkiu tenkiu...alhamdulillah siap pn follow dorg smula, check entry post dorg, kire lawat dorang la...tak sabar plak nak announce pemenang...padahal lambat lagi kot....hehe

Sejuk....sebab di luaq tuh hujan lebat....tengah menaip nih pn sejukk....

Oklah....rakan-rakan opis pn dah ramai...rasanya elokla aku finish di sni dulu...kene wat keje...hahaha...nanti kang de plak yang report..huk huk huk...

Sampai ketemu lagik...i love u...daa~

2 comments:

  1. Tolong vote picture saya


    1. Klik LIKE this page..

    http://www.facebook.com/MyWrangler?ref=ts

    2. Then gi
    http://apps.facebook.com/mywranglerway/

    kat "search photo" type "Ellismelia Mohamad" then kuar gambo saya pakai baju biru...then LIKE yer..

    klu leh guna gak ID mak/ayah/adik beradik/kawan dan tlg vote byk2x..thanks u..

    atau sertai GA saya di SINI.. Timaceh

    ReplyDelete