Wednesday, January 26, 2011

wahhh...blog...i'm a blogger!!!

        Tidak pernah terfikir di fikiran akan adanya blog sendiri. Hahahaha...ni adalah sesuatu yang baru dalam hidup norashikin binti Hapizi aka ash or aslee...

Selama ni punya la malas nak mengadap laptop mahupun pc (padahal keje pun kene ngadap pc) tup tup nak jadi "blogger". Fb pun dah 'inactive'..Kesian member-member dalam fb. Tapi jgn risau aku akan kembali di fb...huhuhuhu...

        Hehehe sebenarnya aku menjadi blogger ini kerana satu "misi" ...misi yang tidak diungkap dengan kata-kata. Nanti bila misi dah tercapai barulah aku akan umumkan apakah misi utama aku menjadi blogger. 

        Diharapkan semua blogger diruangan blog ini akan menyokong aku yang masih baru dalam dunia blogger ini.

Akhir sekali salam perkenalan dari ash....Assalammualaikum.w.b.t...


No comments:

Post a Comment