Thursday, November 3, 2011

My Wedding Story: Facial @ Decleor Paris 1st Trial..


1st time in my life, buat facial muka...hajat di hati nak try facial SK-ii tapi fully booked until this Sunday...tak sempat...so the promoter suggest try Decleor Paris bersebelahan Metrojaya The Curve...

Purchased an Aromatic Face Rituals » Aroma Expert @ RM230 but i got it for RM128 1st trial...

Quite cheap juga coz fully treatment dari urutan kaki, badan, tangan, muka and facial...sama harga if aku buat di SK-ii...

Sangat relax...sejuk je muka bila letak mask...urutan pun sangat menyamankan...aroma theraphy...and guest what...this month is my bufday and they give me another same facial for free...the best 24th bufday gift yet...wow......

Jangan jeles ok...sape2 nak try bleh try dgn membuat appoinment first k...for me sangat berbaloi utk sesuatu yg berjenama...huhu

Toodless...  <3 <3

Published with Blogger-droid v2.0

2 comments: