Tuesday, May 5, 2015

#Shaklee: Set Cantik Shaklee (Lengkap)


[Set Cantik Shaklee]
Apa yang ada dalam set ni?
‪#‎ESP‬ : Mencantikkan kulit dengan menjadikannya lebih anjal dan berseri, menghilangkan parut jerawat dan jeragat, mengurangkan berat badan (additional), merupakan sumber protein yang mengeyangkan dan juga membantu dalam masalah rambut, disamping membina smula otot dan tulang yang sihat.
‪#‎Bcomplex‬ : Mengurangkan jeragat, whitehead dan blackhead, mengurangkan "Stress" memberikan mood yang tenang dan baik.
‪#‎vitaminC‬ : Membantu dalam pembentukan smula jadi collagen pada kulit. Mengelakkan kulit menjadi kering, bibir kering, ulser dan mengatasi masalah kulit bersisik dan berjerawat. Selain itu, VitC meningkatkan imunisasi dalam badan dan dapat mencegah dari selsema, atau batuk.
‪#‎vitaminE‬ : Menghilangkan parut dimuka, kulit. Tinggi dengan oksidan, dan sesuai untuk membantu dalam kesuburan lelaki, baik untuk jantung kerana dapat mengurangkan paras kolestrol dan mencerahkan kulit dengan sekata.
Hmm banyakkan benefitnya, Tak mahal lah, sebab produk-produk boleh tahan sehingga 4-6bulan. Dan sy juga akan berikan harga yang terbaik supaya anda dapat penjimatan berganda.

Jadi bagi sesiapa yang ada masalah kulit boleh la cuba Set ini. Janganlah anggap beli sekaligus ni mahal. Set ini dapat bertahan 4-6bulan tau. Sengaja ulang bebanyak kali sebab memang murah.

No comments:

Post a Comment