Wednesday, March 16, 2011

Tak sukeeee nye perasaan macam nih!!!

Pernah tak korang rasa mcm tak puas hati dengan apa yang kita ada sekarang nih?

Kalau aku...definitely YES!!! apesal la tamak sangat kan...tak reti nak bersyukur langsung dengan apa yg aku ade or dapat...bila aku berperasaan mcm ni aku akan jadi mcm menyesal, ragu-ragu n selalu terpikir "aku ni terburu-buru sgt ke dalam membuat pilihan/keputusan"...

arggghhhh...ntah la...malas nak pkir lagi...tapi bende ni tetap bermain di pkiran aku...hilang mood aku yg sememangnye malas nk buat keje dalam mggu ni...

tapi aku percaya semua ni adalah takdir yg telah ditentukan yg Maha Esa and aku harus jalani kehidupan ni dgn tabah...setiap perasaan yg mcm ni timbul mesti disengajakan oleh-Nya untuk menguji aku adakah aku yakin dengan keputusan yg aku lakukan....insyaallah...aku tidak akan sesekali menyesal dengan setiap keputusan yg aku ambil kelak...

P/S : sebenarnye aku pn xfaham ape yg aku cube luahkan...hahaha

No comments:

Post a Comment