Thursday, March 31, 2011

Mau Yang Besar!

Aku mahu mobil yang besar,
Aku mahu rumah yang besar,
Aku mahu upah yang besar,
Wang  untuk ku berbelanja

Aku mahu impian yang besar,
Aku mahu yang besar-besar saja...

Sebagai manusia, aku tak mampu nak lari dari perkataan "mahu". Semua bende mahu.
Mahu kerete MyVi Pink, mahu Blackberry, mahu Laptop Sony Vaio Pink, DLSR 3...(xigt hehe)...and mcm2 lagi yang aku nak...mahu...

Mahu macam-macam tapi duit tak dok...hahaha so berangan je la...Pape pn kene capai target untuk akhir tahun ni dulu...hehehe

And kepada kawan-kawan, Nantikan kemunculan blogshop kecilan aku ye...and hope sgt korg boleh support sampai aku dapat kembangkan ia menjadi bisness...insyaallah...

PS : Happy birthday to my love, Abdul Rhuzaine Abdul Rahman, En Adun...
       ILYSM Forever

No comments:

Post a Comment